ФОТО ЗВІТ

 

    "Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є", - ці слова Теодора Рузвельта стали девізом майстер-класу  з теми «Слухання музики за методикою Батії Штраус як заохочення дошкільників до активної творчої музичної діяльності», який було проведено для колег району 12 листопада 2019 року на базі Привільненського ЗДО «Вулик». 

   У ході засідання було розглянуто питання активних технологій навчання слуханню музики. 
  Присутні  переглянули музичне заняття домінантного типу у старшій групі «Подорож у країну осінніх ритмів» за методикою активного слухання музики Батії Штраус, сутність якої полягає у внесенні ігрових елементів у сприйняття музичних творів та використання різних видів музичної діяльності: рух (прості танцювальні форми), інструментальний супровід (на підручних інструментах) і найбільш ефективно може використовуватися у дитячому садку.

   Слухання музики - це один із консервативних видів діяльності у дитячому садку. А що робити, коли малечу так і тягне порухатися, потанцювати, коли звучить класична музика? Як це бажання використати з користю? Як навчити слухати і сприймати класичну музику? Що повинен зробити музичний керівник, щоб цей процес  був не лише цікавим, але й ефективним?

     Будь-яке  творче завдання  в музичному мистецтві  діти сприймають як гру. Та за очевидною розважальністю, забавлянням, утішністю гри лежить чітка підпорядкованість запрограмованому педагогічному задуму, про який діти  можуть і не здогадуватися. Тому, організовуючи  музично-ігрове спілкування, педагог має подбати про те,  щоб такий процес став для дітей не лише невимушеним  і цікавим, а й корисним і творчим. Ігрові моменти сприяють більш легкому формуванню елементарних музичних компетенцій.  Замість нудьгуючого слухача, який змушений слухати незрозумілу і складну класичну музику, активна діяльність викликає у дошкільнят позитивні емоції, а музичні твори запам‘ятовуються.

  В ході майстер-класу я  поділилася з колегами досвідом, надала методичні рекомендації та  підтвердила що потрібно   вірити у творчий потенціал кожної    дитини, у її здібності,  правильно сприймати прояви дитячої креативності.


ФОТО ЗВІТ

 

  02 березня 2019 року відбулося останнє засідання лабораторії в цьому навчальному  році з теми «Організація сприймання музики на музичному занятті в закладі дошкільної освіти». В ході майстер-класу я поділилася з колегами досвідом, надала методичні рекомендації та  підтвердила що потрібно  вірити у творчий потенціал кожної    дитини, у її здібності,  правильно сприймати прояви дитячої креативності, не переривати та не гальмувати її критичними зауваженнями.

   А педагогам-дошкільникам потрібно якомога частіше зустрічатися, створювати ситуації для вільного спілкування,  обміну думками,  розвивати нестандартне мислення,  руйнувати стереотипи.

 

    Тож ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ!


ФОТО ЗВІТ


ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ

ЗАНЯТТЯ З ДОРОСЛИМИ

ФОТО ЗВІТ

  19 січня 2019 року я провела заняття з батьками старшої і середньої груп.

Мета цієї форми роботи – пошук нових форм співпраці з батьками, акцентування уваги на збереження взаємодії сімї та дитячого садка у підходах до вирішення завдань музичного виховання.

 

 Завдання – розвиток музичної діяльності батьків та залучення їх до музичного мистецтва, урізноманітнення форм диференційної  роботи з батьками, пробудження їх інтересу до життя дітей у дошкільному закладі освіти та залучення до навчально-виховного процесу, активізації участі батьків у різноманітних заходах дитячого садка.

  ВЕСЕЛО! ЕМОЦІЙНО! ЦІКАВО! ТВОРЧО! НЕЗАБУТНЬО! ОРГАНІЗОВАНО!

 

ФОТО ЗВІТ

   Сьогодні творчі педагоги знаходять незвичайні, цікаві форми роботи з дітьми. Їх успіх у музичному вихованні пояснюється розумінням інтересів і потреб дитини. Творчі педагоги працюють по-іншому, беруть за основу педагогіку, в якій не дитину пристосовують до методики, а методику до дитини.

   Особливість педагогіки мистецтва в тому, що творчості навчити не можна. Можна лише створити умови для пробудження, активізації в дітей творчих імпульсів, для пізнання радості творення. Чим раніше розпочати таку роботу з дітьми, тим більше шансів, що творчі можливості дітей не згаснуть, а розвинуться, щоб виявитися згодом у всіх сферах діяльності.

 

  13 листопада 2018 року на базі Мирогощанського ДНЗ відбулося чергове засідання Творчої лабораторії музичного керівника. з теми «Професійна майстерність музичного керівника ЗДО в умовах забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти», на якому були присутні музичні керівники дошкільних закладів освіти та вчителі музичного мистецтва 1-х класів Мирогощанської, Привільненської, Тараканівської та Смизької ОТГ.

   


ФОТО ЗВІТ



ФОТО ЗВІТ